lördag 9 juli 2011

You Tube

Ja detta You Tube så mycket det används i vår familj. Så fort någon av datorerna är igång kan man vara säker på att det åtminstone är någon som är inne på You Tube. I vr familj används det hos lilla tonåring till att lyssna på musik och se musikvideos och inspelningar från olika konserter. Lillkillen som är 6 år använder You Tube till att titta på olika Star Wars filmer och till att lyssna på musik. Själv använder jag det till att se olika kipp som man hör talas om men även jag använder det till att lyssna på musik.
Här kommer en länk till en av mina favoriter.
http://www.youtube.com/watch?v=p4ELdp8lOKQ&NR=1
Bryan Adams Heaven helt underbar absolut den bästa konserten jag någonsin varit på. Denna inspelning är från en konsert på Ireland.

1 kommentar:

  1. Till skillnad från dig är jag en nybörjare på Youtube. Jag tittade på din konsertinspelning. Visst är han bra, Bryan Adams där har jag ingen avvikande mening.Vi får väl se vad mina tankar för mig i användandet av Youtube.
    Nu skall jag leta upp en "egen" filmsnutt att ladda upp.

    SvaraRadera