tisdag 9 augusti 2011

Kommentera???

Nu har jag en tid försökt att kommentera andras bloggar. Det skrivs så mycket intressant att jag vill gärna kommentera det hela. Men det blir bara problem. Jag kommer så långt att jag skriver en kommentar men när jag sedan ska välja att skicka den så ska jag välja ex google. Jag väljer då google men det fungerar inte. Jag loggar in på mitt google konto men fungerar ändå inte.

Vad gör jag för fel??

Kan någon ge mig tips på vad jag ska göra för att det ska fungera??

2 kommentarer:

  1. Hej!
    När jaag ibland kommenterat så har jag glömt att fylla i ordet som kommer upp och trycka på kommentera igen. Vet inte om du är lika glömsk som jag. Annars vet jag att det har varit problem med att kommentera. Det har stått å i kursen vi läser.

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag har också haft jätte problem med att kunna kommentera. Nu fungerar det för min del.Prova detta:
    Först logga på in på din egen blogg, via blogger.com, inte bloggsida!!
    (Här gjorde jag fel förut, gick in via min bloggsida, men blev då aldrig riktigt inloggad trots att det står det.)
    Markera heller inte i rutan för att forts.vara inloggad.
    Sedan loggar jag in här på kursen och tittar/läser deltagarnas bloggar. I kommentar fönster där man ska välja att kommentera som står då redan Linda(Google)
    Klickar på förhandsgranska och fyller i bokstavs kombinationen skickar in.
    Hoppas det fungerar för dej oxså!!
    Håller tummarna! /Linda

    SvaraRadera