lördag 13 augusti 2011

Projektarbete

Då har vi äntligen kommit igång med vårt projektarbete.
Vi har valt att arbete med matte och blogg och hur det kan fungera ihop. Det känns riktigt bra att knyta något mer till blogg än att bara skriva generellt om blogg. Jag har många ideér om hur jag vill arbeta en skolblogg så det är kul att gå mer på djupet på ett av sätten.

Jag känner mig fylld av inspiration och kraft. Det är så skönt att börja ett arbete och ha känslan YES- nu kör vi. Man vet vad man vill ha ut av det och vet hur det ska gå till. I eftermiddag ska vi ta och snacka ihop oss och göra en mer strukturerad plan för vårt arbete. Fram tills dess ska jag försöka få ordning på att kommentera andras bloggar, fick några bra tips på mitt senaste inlägg det tackar jag för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar