måndag 22 augusti 2011

Ny blogg!

Så nu har jag skapat en ny blogg tillsammans med min kurskamrat på IKT-kursen. Bloggen ska vi använda i vårt projektarbete som just heter Matematik och blogg.... kan det fungera?
Känns skönt att lägga upp en blogg till och känna sig mer säker på hur man ska göra. Första gången jag gjorde det, var när jag skapade denna bloggen, var det mer osäkert och lite försiktig, vågar jag göra så eller ska jag göra så. Nu blir det att finslipa på bloggens utseende men det ska vi göra tillsammans så att vi båda är nöjda med utseendet av bloggen. Det har trots allt betydelse även om insidan också är viktigt :o). Vem vill titta in på en tråkig bloggsida?

Här är en länk till bloggen. Följ den gärna, jag lovar att inom några dagar kommer det att fyllas på med en massa roliga saker om matematik och bloggande för olika årskurser i skolan.
http://mattetartan.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Hur går det med mattebloggen?jag har just startat en sådan på försök. Adressen är http://kommat-enkoping.blogspot.com
    Hoppas vi kan utbyta idéer om hur man kan använda bloggar i matten.

    SvaraRadera